Nuffnang

Giveaway

Wednesday, December 14, 2016

BISNES REVIEW

Assalamualaikum..beberapa hari ni sibuk sangat dengan program Jabatan akhir tahun, makan sana sini, badan pun dah banyak isi hahahhaa. Masa tulis ni pun mata mengantuk sangat,semalam habis kerja jam 12 malam... sampai rumah tak tau dah jam berapa.

Petang-petang ni rasa nak buat satu benda pula. FREE JE. Tak payah bayar. Saya buat ikhlas, tak mengharap apa-apa cuma nak tolong kawan-kawan yang ada bisnes untuk promote bisnes diorang. Saya akan promote kat :


PERSONAL IG (1418 follower)

BISNES IG (838 follower)
PERSONAL FB (1502 friends)
BISNES FB (4978 friends)

PAGE BISNES ( 18k follower)
WE CHAT BISNES (baru buka acc)

Nanti boleh bagi ayat-ayat yang kevavom untuk saya promote. 


Nama bisnes
IG bisnes
FB bisnes
kalau ada gambar nak sertakan pun boleh. (DM kat IG saya)

Mungkin saya taklah banyak follower tapi manatau rezeki anda ada dikalangan kawan-kawan saya ke... Sama-sama kita membantu ya.

1 comment:

  1. baik nya liza :P.. moga dipermudhkn rezeki ya..

    ReplyDelete